Obserwatorzy

niedziela, 30 września 2012

Dyniowe inspiracje.

Jeśli napiszę, że kocham dynie, to prawdopodobnie nie będę ani oryginalna, ani osamotniona;-)
Nic na to nie poradzę, kocham dynie i już.
A, że wiele osób tak ma, to fajnie.
Zawsze miło mieć wokół siebie sympatyczne towarzystwo;-)


We Wrocławiu w Ogrodzie Botanicznym mamy co roku fantastyczne dyniowe święto.
Zawsze jest to niedziela, w drugi weekend października.
Tego roku wypada 14 X.
Jeśli jeszcze nie byliście we Wrocławiu w ten cudny dyniowy dzień, to przyjedźcie koniecznie w tym roku, naprawdę warto!!!!

Ja byłam na każdym dotychczas dyniowym festiwalu, ale tym razem niestety mnie ominie, bo akurat w tym czasie wypadają nasze wakacje (nareszcie). Póki co oglądam sobie fotki z poprzednich festiwali i nabieram coraz większej ochoty na dyniowe dekoracje.
Zwłaszcza, że na wielu blogach dynie zaczynają królować niepodzielnie;-)

Popatrzcie zatem na kilka dyniowych pomysłów wyszperanych w sieci:
Najbliższe memu sercu połączenia dyniowo-kwiatowe


Zdjęcie pochodzi STĄD

Dynie jako "wazoniki" do kwiatów:



...i jako "doniczki" dla sukulentów:


Fotka pochodzi STĄD
A dodatkowo pokazane jest tam krok po kroku, jak taką dyniową doniczkę wykonać i obsadzić.

Patykowa dynia w ogrodowej aranżacji pokazana została TUTAJ


W aranżacji ze świecami:


Źródło zdjęcia: http://www.weddinggirl.ca/blog/weddingthemes/pumpkin-wedding-decor/ 

W wianuszku ze świecą:


Zdjęcie znalazłam TUTAJ

W łubiance po truskawkach też prezentują się uroczo:


O dyniach nożna dłuuuugo;-)
I o dyniach na pewno jeszcze sporo u mnie będzie.
A póki co żegnam się z Wami do następnego posta (dyniowego, a jakże;-)))

Wszystkim miłego tygodnia.



FLORENTYNA

13 komentarzy:

  1. Interesujące kompozycje.
    Oj mam ja trochę dyń w tym roku.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda? Dynie stwarzają ogromne możliwości dekoracyjne.
    Lubie je za to bardzo.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne inspiracje, dynie też bardzo lubię:)Wianuszek biały skradł moje serducho.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne inspiracje, ile można z tych warzyw wyczarować, tylko trzeba mieć wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne dyniowe inspiracje :) jesienne czary-mary

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne inspiracje , jednak dynie to wdzięczny temat do dekoracji i nie tylko, zupa mleczna z dyni z zacierkami to moja ulubiona zupa z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te florystyczne dekoracje z dyniami są cudne, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, fajnie te ozdoby. Bardzo pomyslowe i niesamowite. Chyba w tym roku się skuszę na jakieś dyniowe ozdoby. Póki co jest stydzeń, niedługo trzeba będzie się zabrać za podatek z program pit 2013 gdzie mi tam dynie w glowie :) Ale w przyszłym roku? Czemu nie, warto się pobawić.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow,it looks so delicious, i like the picture
    bangga pamungkas posted
    bahan alami
    katalog uang kuno
    chord guitar

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam dynie ozdobne, jak każda z nas. Kiedyś sadziłam je w ogródku i obdarowywałam gości, teraz brakło w nim miejsca, ale często zaopatruję się w nie na targach. We Wrocławiu byłam i widziałam cuda wykonane z dyń, różne stworki i kompozycje. Czekam z niecierpliwością na kolejny inspirujący wpis z dyniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Jak miło, że tu trafiłaś. Myślałam, że nikt tu już nie zagląda. Chyba muszę reaktywować tego bloga.
      Przyjedź do Wrocławia w drugi weekend października, w Ogrodzie Botanicznym jest wtedy "Dolnosląski Festiwal Dyni", a na nim cuda, cudeńka. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Też mnie zachwyciły;-)
      Muszę wrócić do tego bloga, bo go jakoś mocno opuściłam, a inspiracji cudnych w sieci w bród.

      Usuń