Obserwatorzy

piątek, 17 sierpnia 2012

Moje morskie fascynacje

Odkąd pamiętam, kocham morze, morskie klimaty, morskie dekoracje i wszystko co się z wielka wodą wiąże;-) Nic w tym dziwnego zważywszy, że z urodzenia jestem rybą.
Z tęsknoty za morzem zamarzyłam o morskich klimatach w domu i pobuszowałam w sieci w poszukiwaniu inspiracji.
Popatrzcie, co wyszperałam:






Wszystkie powyższe zdjęcia pochodzą  STĄD

Przepadam za patyczkami i drewienkami  pięknie obmytymi przez morskie fale.
Na plaży zbieram je godzinami .
Oczywiście także muszle i kamienie.
No i wszystkie te skarby wiozę do domu przez pół Polski;-)
Przyznajcie same, że cudeńka można z nich zrobić.
Niestety zapas nadmorskiego drewna i innych skarbów już mi się wyczerpał, a nad polskim morzem w tym roku nie będę...
Pozostaje mi więc podziwianie tego co z darów morza tworzą inni;-)

Marzy mi się wystrój wnętrza w morskich klimatach, na przykład taki:

Źródło zdjęcia: blog MARRIETTY


A na koniec jeszcze morski wianuszek:


Pozdrawiam serdecznie wszystkich moich miłych gości.
Do następnego morskiego posta;-)


AHOJ!!!!


FLORENTYNA

          

7 komentarzy:

  1. Patyczki też zbierałam podczas spacerów ( mieszkam nad morzem ), żeby obkleić lustro . Lustro już mam , patyczków trochę zostało . Zainspirował mnie wianek który pokazałaś , jest świetny ! Może podobny zrobię ?:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba Ci zazdroszczę tego mieszkania nad morzem;-) Miło mi, że podoba Ci się wianek, tym bardziej, że jest mój.
      Ulepiłam go dosyć dawno temu, ale wyszperałam zdjęcie, bo pasował mi do posta;-)
      Na fali tęsknoty za morzem dziergam właśnie kolejne.
      Pozdrawiam i ja.

      Usuń
  2. Prawda;-)
    Buszuję po internecie w poszukiwaniu różnych morskich dekoracji. Jest tego mnóstwo.
    Dzięki za odwiedziny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Styl marine to coś dla mnie! Próbuję urządzić swoją łazienkę w takich klimatach:) Twoje inspiracje są bardzo gustowne, niby takie proste... a jednak robią wrażenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi odpowiadają takie proste acz efektowne dekoracje w tym stylu.
    Gdybym miała nadmorskie patyczki pewnie wzięła bym się od razu za oklejanie lustra;-)
    Dzięki za odwiedziny.
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te inspiracje i bardzo oryginalne :)
    Ubiegłego lata też przywiozłam z nad morza kamień wioząc go przez całą Polskę :)

    OdpowiedzUsuń