Obserwatorzy

wtorek, 24 stycznia 2012

Nadal T-shirtowy recykling

Pozostaję nadal w temacie T-shirtowej włóczki.
Popatrzcie jakie cuda można z niej wydziergać;-)
















Wszystkie powyższe zdjęcia pochodzą  STĄD
Znalazłam też w sieci jeszcze jeden sposób na cięcie T-shirtów.
Zajrzyjcie TUTAJ

A u BYZIAK   kolejne przykłady wykorzystania tej recyklingowej włóczki;-)
Muszę Wam powiedzieć, że ostatnio, siedząc przed telewizorem, zawzięcie tnę bawełniane T-shirty;-)
Nie wiem tylko czemu domownicy zaczynają przede mną chować swoją garderobę???;-)))
Pozdrowienia.





Florentyna










3 komentarze:

  1. tak mozna wykorzystac stare bluzeczki lub wykorzystac na kg ciuszki z second handów ! Pomysł swietny..na blogach amerykanskich popularny ! Pozdrawiam..jutro zajrze na Groszki..tam znika okienko od komentarzy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, na zachodnich blogach mnóstwo ciekawych rzeczy z T-shirtowej włóczki;-)
      Ponieważ to moja najnowsza fascynacja, więc w wolnych chwilach szperam po necie w celu odkrycia nowych recyklingowych cudów;-)
      Dzięki za odwiedziny.
      Nie wiem czemu na Groszkach znika okienko komentarzy, ja próbowałam i u mnie jest ok.
      Mam nadzieję, że to się "naprawi";-)

      Usuń
  2. Интернет знакомства это важный портал помогающий найти новых друзей по интересам. Порталы интим знакомств пользуется большой популярностью как у дам преклонного возраста, так и у безусых юнцов. Выберите подходящий вам Секс на один-два раза. Бесплатные знакомства. и встретьте для себя человека мгновенно

    OdpowiedzUsuń